tisdag 10 januari 2012

One step forward and two steps back...

Ibland känns det verkligen så.. Jag har känt ett tag att jag faktiskt börjar må lite bättre psykiskt även om det går så sabla långsamt. Men det är väl som doktorn på Adaptus sa: Det har tagit dig lång tid att komma så här långt ner, vad får dig att tro att du ska komma ur det på en vecka?
Jag har så himla ont i min kropp. Olika ställen olika dagar men mest i rygg och nacke och händer. Idag har jag fått prova lite med en tensapparat som skickar ut strömimpulser. Ska få prova mer och hoppas att det ska hjälpa!
Min migrän är också helt okontrollerbar! Har ont varje dag mer eller mindre!
Oroar mig mycket för hur allting ska bli med pengar och framtiden! Ska jag kunna fortsätta skolan eller måste jag tänka på för att min smärta gör mig oförmögen att använda mina händer? Vad händer med ekonomin om Tom inte får jobb snart och om jag måste fortsätta vara sjukskriven?
Måste försöka skriva ner allting hela tiden. Är så glömsk så jag tappar bort vad jag ska och vad jag måste göra!
Ska försöka lägga mig och sova men det är svårt för det är mörkret alla jobbiga tankar kommer. Ett tag kom jag ur det där och kunde somna bra men nu är jag tillbaka i snurr- och vridstadiet igen!
Ge mig styrka!

Inga kommentarer: