söndag 1 januari 2012

Nyårsafton i Hissmossa! :)

Så har man då passat på att fylla år igen i mellandagarna. Och i år blev det en riktig lyxdag! Först fick jag sovmorgon och sen kom min familj in och sjöng och hade gjort kaffe på sängen till mig. Maya hade ritat ett jättefint kort med hjärtan och allt.
Klockan ett var vi bjudna till Bonnie på middag! Vi fick supergod stek och potatisgratäng och min favorit, en röra med morot och lök bl a. Efterrätten var den här vackra citronkakan komplett med ljus och allt! :)
På kvällen kom familjen Persson/Alm och åt lite gott och firade minijul! Mysigt!

Nyårsafton spenderades i Hissmossa med god mat och gott sällskap!
Här njuts det av maten. Som förrätt fick vi laxcheesecake, till varmrätt vildsvinsstek, pressad potatis och rödvinssås och till efterrätt hemmagjord glass, chokladsås och bär! Mycket mumsigt alltihop!
Snapsvisor sjöngs och vitsar drogs. Spel spelades och lekar lektes!
Micke och Anya ritade en sväng medan vi väntade på desserten!
Emmanuel körde några schyssta moves på dansgolvet när Pär spelade upp till dans!
Flickorna tog en paus mitt i dansandet och hann med en saga eller två. Dom var uppe och nattugglade till över ett innan dom däckade! Första gången dom såg raketerna.
Idag har vi varit sletna i familjen Österström. Tom har haft ont i håret (som han inte har.. fantomsmärtor???) och vi andra har bara varit slappa! Det har blivit mycket film och mycket soffhäng!

Nu tar vi nya tag för 2012! Detta året kan bara bli bättre än vad förra var! Gott nytt år alla!

Inga kommentarer: