måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag och idag hade min mormor fyllt 103 år. Jag saknar min mamma jättemycket idag. Mitt hjärta är hos henne allt som oftast.

Maya säger att hennes favoritdag är alla hjärtans dag eftersom hon tycker om att rita hjärtan. Hon börjar bli jätteduktig på det nu! Hon är duktig på att skriva och rita överhuvudtaget så jag tror att lite av morfars blod flyter i hennes ådror! :)

Ikväll sitter jag här själv. Min man jobbar kväll denna veckan. Jag tar honom ofta för given. Jag vet att han får lida för min sömnbrist ofta. Han ställer alltid upp när jag ber honom gå upp och ta barnen på mornarna. Han fixar och donar med allt för att vi ska ha det bra. Han får mig att skratta varje dag! Han vet precis vad som är det absolut värsta att säga i alla situationer och han vet att det gör mig så arg att det får mig att skratta! Han känner mig utan och innan och han älskar mig ändå!
Jag säger det alltför sällan men jag älskar min man så mycket! Jag är så tacksam att han finns!

Inga kommentarer: