onsdag 5 augusti 2009

Playtime! :)

Igår var det playdate här. Bästa kompisen Zoe kom över och firade Mayas födelsedag. Dom var så lyckliga. Dom lekte i nya Pippitältet och dom skrattade så dom tjöt. :)
Fikadags kom och då delade dom på Mayas stol. Det var tydligen så mysigt med fika så dom var tvungna att pussas. Tyvärr hann jag inte fånga pussen men det var nära!

Bonnie var också här och fikade och vi fick en trevlig pratstund medan flickorna busade.
Till slut var dom så trötta så dom började slåss om vem som skulle sitta var. Lika envisa och arga båda två. Zoe och Bonnie åkte hem och jag bar en storgråtande Maya till duschen. Den var välbehövd eftersom både Maya och Zoe hade duschat i lera ute innan på dagen! :D
Dom såg ut som små infödingar båda två!

Idag ska vi åka till Ikea och bauhaus och handla hem saker till vårt badrum som ska renoveras nu i början av september. Så mysigt att välja ut inredning och kakel/klinker.

Ha en bra dag alla och tack så mycket för alla grattis till Maya!
M

5 kommentarer:

Eimi Thorén sa...

lyllos maya, mamma o pappa far noja sig med cyberpussar i 4 dagar till.
vi horde hur kul de haft igar o hur skitiga de varit, harligt.

Familjen Österström sa...

skitiga är bara förnamnet! :)
zoe var så söt. maya bråkade så jag räknade 123 o så slutade hon bråka.. då sa zoe: min mamma pappa oxå gör så 123.
slutar du då frågade jag.
nej sa hon jag gör så här (hon satte upp handen mot mig):
nej mamma!!!!
så sött! :)
hoppas ni kommer hem snart! saknar er!
kramar

Eimi Thorén sa...

t.o.m det saknar man. skanns som hon kommer bli lite bortskamd i borjan. eimi e ledig hela vecka 33 kanske lite i 34 oxa. tror hon behover vila upp sig lite...
kramar till er alla.
t

wanderingbonnie sa...

Such awesome friends the girls are!!! Thanks for the great visit and Congrats to Maya!!! Zoe has watched Momma Moo everyday since! Hope you found everything you needed in Helsingborg!
Kram!
Bonnie

Elizabeth sa...

I have no clue what you actually wrote about, but I laughed out loud when I saw the picture of Zoe and Maya! I'm not sure if I WANT to know what they were doing! =)