söndag 9 augusti 2020

Sommaren 2020

 ... inte som andra somrar!
Vädret har varit varannan vatten.. minst! Inte mycket sol men desto mera regn! Och i kombination med Corona så har det gjort vardagen utmanande minst sagt!
Inte alltid så lätt att roa två barn och sig själv när det ösregnar och allt är mer eller mindre på pausläge!
Men vi har haft ljusa stunder!

Maya har fyllt 14 år och jag fattar inte vart tiden har tagit vägen!!! Hon bestämde sig för att bjuda sina

bästa vänner på en övernattning med pizza, paketroulette och film! Det lät som om de hade roligt HELA NATTEN! :D

Mamman skulle lätt kunnat behöva en nedanstående!! Men den drack vi upp på midsommar så det var inte ett alternativ! 
Inför kalaset hade jag hittat lite spel som en granne hade till salu på Facebook. Älskar köp och sälj!!
Mouthguard är ett helt galet spel där man verkligen får bjuda på sig själv. Och det gör man väl eller??? :)
I dagarna tre lånade vi en stuga i Sölvesborg hos Malin på Bokeslätt! Så mysigt att bo nära naturen och dessutom i min hemstad vid havet! Vi tog oss runt i nostalgins tecken! Ungarna fick sig en resa genom min ungdom. Berättelser om skolor, badäventyr, barbielek, skoldiscon mm. 
Europas längsta gång-  och cykelbro nobbades till förmån för glassabåten! Men höjdpunkten var ändå grillegillet hos Malin och Peter, även om jag inte fick några bilder därifrån!
De två tonåringarna ville absolut inte vara med på bild! Tur att Anya är på hugget!
Här tvingades dom dock vara med. Vad vore en tripp till Hällevik utan varmrökt lax?!!
Trött och nöjd efter intensivt semesterfirande! 
Älskade ungen min!
Liten men naggande god stuga!! Vi sov som drottningar! 

1 kommentar:

dercy lyne sa...

Jag är här bara för att vittna och ge andra en chans att vara lycklig. Detta är en mycket lycklig dag i mitt liv tack vare den hjälp som Dr. .nosakhare har gett mig för att hjälpa mig att återhämta min ex-man med hans stavning av kärlek och magi. KONTAKT
-E-post- blackmagicsolutions95@gmail.com
Whats-app: +2349083639501
All typ av problemlösning av astrologi?
Skilsmässa problemlösning?
vill du ha ditt ex tillbaka?
vill du ha en kärleksförtrollning för en ny älskare?
Barnlös problemlösning?
lösningen på sjukdomar och kroppssjukdomar