lördag 24 juli 2010

Sommar sommar sommar

I torsdags var jag och flickorna hos Shirine och fikade. Vi var båda förundrade över hur mycket våra barn växer! :) Shirine hade en hoppgunga som Anya skulle få men vi glömde båda bort det så nu får vi ses i veckan som kommer också. Kanske var nåt undermedvetet?! :D

Efter trippen till Malmö så körde vi inom hos svärmor för att hämta Toms kamera och för att titta på nya lilla valpen Tusse. Han var otroligt söt och jag fick knäppt en jättefin bild.

I övrigt har sommaren gått i ett rasande tempo. Vi har varit på marknad och vi har badat och busat. Jag har redan lite smått ångest för att Tom ska jobba igen efter semestern. Så tryggt och skönt att ha honom hemma här.

Nu ska jag se om jag kan övertala familjen att åka på Röstånga marknad. :)

1 kommentar:

Anneli sa...

Åhh vilken fin bild på valpen! Som en fotograf bild jue! Stor kram vännen!