lördag 23 januari 2010

Bambi på hal is! :D

Idag var vi på Tyrs hov och Maya fick premiäråka med sina skridskor hon fått av Lina! Hon förstod inte riktigt att man skulle åka utan hon promenerade omkring på isen med hjälp av Ellen och hennes kompis! :)





Kanske lite hjälp av två koner?? Njae.. Maya gick hellre av isen till slut och sprang omkring bland de fällbara stolarna på läktaren!







Så var det då den där Bambin på hal is.. hehe.. Ni kanske trodde att det var Maya??? Nej då. Tom skulle åka med henne men hade inte stått på ett par skridskor på femton år så han hade lite.. ska vi säga.. problem med balansen! :D


Jag och Lina försökte tala om för honom att vi skrattade MED honom men jag vet inte om han gick på det! :D






Så här duktig var våran lilla Maysa! Inte illa för att vara första gången tycker jag.. och långt bättre än vad mamma är än idag! :D

1 kommentar:

pappa thoren sa...

nu fick jag igång det, skratta änn...
synd att inte ljudet var med. ojojoj.
jag funderade faktiskt för ett par dagar sedan hur det skulle vara at åka igen. nu vet man. du e våglig tom!